O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 grudnia 2011

Zakupy - rzecz 8 ( właściwie nie zakupy tylko prezent)


 Cena; osobiście nie mam pojęcia, ale w internecie pisze że około 18-30 zł

 Co pisze producent?

Adidas Floral Dream to wyrafinowany, kobiecy zapach oparty na bogatym bukiecie kwiatowym, otulonym zmysłowymi aromatami wanilii i drzewa sandałowego. Łączy klasyczną elegancję ze sportowym życiem.


Co ja o tym sądzę?

Jestem zadowolona.Ładnie pachnie, sportowo, ale to jego zaleta. Długo się utrzymuje. Dość intensywny. Wygodna i poręczna buteleczka.Jest wydajny, starcza na dłuuugo! Na pewno kupię ponownie ;) Są też inne kolory - zapachy.



JESTEM NA.... TAK!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884