O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 grudnia 2011

Jak zrobić... kłosa?



Chodzi mi tu oczywiście o warkocza. Pewnie niewiele z was , dziewczyny wie jak go się robi 
i  jeśli nie rozumiecie jeśli  'ktoś' wam opowiada ja przybliżę wam tą wiedzę. 




Nazwany jest także rybim ogonem. Jest on w zasadzie bardzo prosty  oraz  efektowny.
Głębsza instrukcja;
Czeszemy włosy. Układamy włosy według własnego wyboru.
 ( Na stronie, z tyłu głowy , z przodu) Dzielimy włosy  na 2 równe części. Bierzemy część włosów z 1 części ( ta część włosów musi być z końca tej 1 części ) i przekładamy ją przez środek , potem ta część co przełożyłyśmy trafia do 2 części. Następnie robimy tak samo z 2 częścią. Bierzemy część włosów z 2 części i przekładamy ją przez środek , potem trafia ona do 1 części.  Następni powtarzamy te czynności ile razy  chcemy.




Ogon (kłos) możemy robić w różnej postaci. Przykłady ;






Mam nadzieję, że teraz wiecie jak  ożywić sobą tą straszną pogodę
 i  macie pomysł na swój warkocz.
Ja uciekam, mam ochotę na jakąś ciepłą czekoladę i mandarynki...  Ach jak świątecznie!  Wam też mandarynki kojarzą się ze świętami? Hahahaha ;)  Jeszcze dzisiaj notka o najlepszych szamponach świata !


________________________________
Przepraszam was jeszcze za moją chaotyczną formę notek.Obiecuję że na pewno to się zmieni.

2 komentarze:

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884