O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 grudnia 2011

Zakupy - rzecz 5


Cena ; 4 zł

PEELING ; (RZECZ 1 i 2)
Odzywka tej samej serii ( Rzecz 3)

 Co pisze producent?

Peelingi 

Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy (w zależności od wersji: z kiwi, pomarańczy, truskawki, porzeczki lub grapefruita) oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty:
- oczyszczona i odświeżona skóra
- gładsza i milsza w dotyku
- przyjemnie pachnąca
Dostępny w 7 wersjach: kiwi, pomarańcza, truskawka, porzeczka, grapefruit, gruszka i żurawina.


Co ja o tym myślę?

To od producenta i co ja o tym myślę , są o 2 produktach z lewej strony. Ten 3 to odżywka. Jego recenzja niżej. A więc... POLECAM, POLECAM POLECAM!Ludzieeeee! Jak to pachnie!<3 Idzie to normalnie zjeść!Wspaniały produkt firmy Joanna.Nie drażni skóry, wygładza, odświeża, poprawia i to widać. Jak na 100 ml to wydajność... raczej normalna,ale za taką cenę to można używać całą buteleczkę naraz...;) Opakowanie jest wygodne i podręczne.Osobiście przetestowałam na razie 3 zapachy, ale na pewno będzie więcej ;) były to; truskawka,porzeczka, kiwi.


__________________________________________________


Co pisze producent?

Odżywka

Odżywka do włosów bez spłukiwania - idealnie pasuje do podróżnej kosmetyczki. Receptura odżywki wzbogacona o nawilżający ekstrakt z truskawek zapewni -włosom miękkość, gładkość i zadbany wygląd. Przyjemny zapach soczystego owocu umili Ci pielęgnacje włosów każdego dnia. Bez spłukiwania. 



Co ja o tym myślę?

Nakładam tą odżywkę tylko na końce włosów, takie 6 cm od końca, ponieważ wydaje mi się że jeśli nałożymy je na całe włosy,tuż przy głowie są strasznie obciążone. Ja spłukuję, pomimo że się nie powinno;) Bajecznie pachnie -jak peelingi <3 Włosy są miękkie, lepiej się rozczesuje,włosy pachną przez cały dzień .Dodatkowym plusem jest cena- taka jak peelingów.




JESTEM NA ... TAK!

2 komentarze:

  1. ja używam tych peelingów
    są nieziemskie i tanie :)
    polecam żurawine najładniej pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie następny w kolejce jest żurawinowy ;]

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884