O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 grudnia 2011

Recenzja podkładu

Hoł. hoł hoł kochani :)
OBIECUJĘ ŻE BĘDĘ PISAĆ CZĘŚCIEJ!
CZUJECIE KLIMAT ŚWIĄT? 
Ja też nie.. nawet u mnie śniegu nie ma! Kolacja zrobiona, stół przygotowany choinka jest... teraz czekamy na resztę rodzinki i gwiazdkę i zasiadamy do stołu! Czekam na relacje od was , czy mikołaj obfity. ;)


A  więc jedziemy z recenzją!


Cena ; 10 zł 


Co pisze producent? 

Kryjący make-up oparty na bazie doskonałych pudrów zapewnia pełne, perfekcyjne krycie skóry, pozwalając jej oddychać. Doskonale tuszuje niedoskonałości cery oraz drobne zmarszczki, zachowując jej naturalny wygląd. Wygładza skórę oraz intensywnie ją nawilża. 




Co ja o tym myślę?

Jestem zachwycona. Mam mieszaną cerę , jednak on w tłustej i suchej jest dobry. Dobrze sie rozprowadza, ja go używam na zaczerwienienia tylko , bo trądziku i tak nie kryje. Dopasowuje się do twarzy, gdyż ja mam kolor 02 Jasny beż, i jest dla mnie i tak za cimeny ale po nałożeniu rozjaśnia się do odcienia twarzy.Na pewno kupię ponownie.


JESTEM NA ... TAK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884