O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 grudnia 2011

Zakupy - rzecz 9


cena; 17 zł

Co pisze producent?

Jedwab dla włosów o doskonałych właściwościach wygładzających:

- nadaje aksamitny połysk i gładkość,

- sprawia, że włosy wyglądają naturalnie, zdrowo i pięknie,

- włosy staja się miłe w dotyku i łatwe do rozczesania.



Co ja o tym myślę?

Jestem rozdarta co do tej recenzji... Zapach mdły, dziwny, gryzie się z zapachem szamponu. Obciąża włosy, i są one zaraz tłuste. Ułatwia jednak rozczesywanie, to na pewno na plus . Przyjemny w użyciu , taki aerozol jest naprawdę wygodny.. a nie że trzeba samemu wcierać. Jednak szkoda aż prawie 20 zł za jedyne 30 ml.. lepiej tą kwotę wykorzystać na jakiś inny jedwab i ja na pewno tak uczynię ;)




JESTEM NA.... NIE!

2 komentarze:

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884