O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 grudnia 2011

Zakupy - rzecz 2

zakupy - 2 rzecz ;)

Potrzebujesz ,,coś'' do włosów do prostowania?
Przeczyta notkę poniżej i zobacz o co chodzi!




Cena ; ok. 9 zł

Co pisze producent?
SYOSS HEAT PROTECT chroni włosy przed zniszczeniami powodowanymi gorącym powietrzem oraz sprawia, że stają się proste, gładkie i pełne blasku ;

  • Chroni włosy podczas prostowania włosów 
    i suszenia ich suszarką.
  • Zawiera składniki chroniące przed gorącym powietrzem do 200°C.
  • Zapewnia doskonałe wygładzenie włosów
  • Wygładza włosy i redukuje puszenie się kręcących się włosów


Co ja o tym myślę?
Jest to preparat , którym pryszczemy włosy  przed prostowaniem aby nie niszczyły się. Jest świetny i wydajny.
Trochę dziwne pachnie... tak chemicznie, ale nie po nałożeniu na włosy.Doskonale zabezpiecza. Jestem zadowolona i na pewno kupię ponownie, cena jest dodatkowym plusem! Osobiście nie prostuję często włosów, tak ze 1/2 razy w tygodniu.Użyłam go może... z 5 razy dość dużą 'warstwą' bo mam dość dużo włosów i wydawało mi się, że już nic w tej buteleczce nie zostanie... a tu prawie jak bym nic nie zużyła.




JESTEM NA ... TAK!

1 komentarz:

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884