O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 grudnia 2011

Recenzja szamonetek palette

Witam moi kochani! Dzięki za parę wiadomości na gg o czym mam zrobić notkę! 
na pewno wezmę to pod uwagę. Jutro sylwester, ostre plany, co?
U mnie niestety nie wypaliło... ale za to spędzę sylwka z kuzynką!
Wracając do notki;




Co pisze producent?

PALETTE COLOR & GLOSS

Rozświetl kolor swoich włosów!

Wypróbuj nową linię Palette 
Color & Gloss, która nadaje soczyste i wibrujące niezwykłym blaskiem kolory! Innowacyjna formuła połysku, 
z rozświetlającym olejkiem 
z orzechów makadamia, 
delikatnie nadaje kolor Twoim włosom. Zapomnij o amoniaku! 
Palette Color & Gloss ożywi i rozświetli Twój naturalny kolor -
to wprost zadziwiające!




Co ja o tym myślę?

Podoba mi się! Ja mam kolor naturalny taki jak ten pierwszY z lewej strony 
( patrz zdj 2) i wyszedł rzeczywiście taki jak ten w pierwszym z prawej strony.
Na moją długość włosów, zużyłam 2 pudełka. ( Długość  włosów do końca żeber) 
Ogólnie, to jest to moja już 5/6 szamonetka  i zawsze używam palette.
Ta jest na 28 zmyć, chociaż wątpię że wytrzyma do 15 mycia ;d
Bez amoniaku, amoniak strasznie wysusza.
Instrukcja jest w środku, więc nie ma co się obawiać. Pamiętajcie, że włosy z tą że szamponetką trzeba trzymać 20-30 minut. Jestem zadowolona i mogę szczerze polecić!



JESTEM NA.........TAK!

2 komentarze:

  1. nie wiesz może jaki szampon koloryzujący pokryje czarny? bo jakoś tak wyszło,że pofarbowałam i w ogóle nie chce zejść:/
    jeśli wiesz proszę odp tutaj:)
    z góry dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarną farbę nie pokryje szamponetka...
      Myślę, że powinnaś rozjaśnić utleniaczem na przykład, zadbać trochę o nie
      ( bo po utlenianiu nie będą w dobrej jakości ) i pofarbować na inny kolor.

      Usuń

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884