O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 stycznia 2012

Jak zrobić... babeczki?

Dzisiaj odbiegamy troche od tematu kosmetycznego, ja obchodzę 2 tygodniowe święto - FERIE <3 więc trzeba zaszaleć...
 z babeczkami!  Jeżeli obawiacie się gotowych  mieszanek , pokażę wam , że babeczki są pomimo to pycha!
Zakupiłam oto taki prostokącik : 







 otwieramy pudełko  i:


znajduje się konfitura  ja mam z malinowa, 12 papierków do ciach! i mieszankę.


bierzemy miskę, wsypujemy mieszankę.
dodajemy 3 jajka

pół małego jogurtu o jakimś smaku , ja dodałam morelowy 

 mieszamy! 


dodajemy do smaku aromatu, ja dałam wanilię




rozkładamy papierki na blaszce i wkładamy łyżeczką  naszą masę ;)



potem, zmieniamy kolor dodając  tajemną miksturę zabarwiającą kremy, ciasta ;d
ja dałam czerwoną.

następnie wyciskamy konfiturę i..


tak oto wygląda nasza blacha z babeczkami!


  wkładamy do piekarnika , ustawiamy na 175 st. i po 20 minutach wyjmujemy.

 i widzimy :



oto takie babeczki o pomarańczowej barwie ;d
  czas na ozdabianie!

oto ''magiczne mikstury '' o których pisałam wyżej. To barwniki naturalne , nadające się do jedzenia i nadające aromatu ;) Ja mam czerwony, żółty , różowy i czarny.





  dodałam też posypkę i czekoladowe kuleczki - bardzo smaczne !




Efekt końcowy : 









  Ślicznie wyszły, a jakie dobre! Polecam wam takie gotowania , na szybko . Całość z ozdobieniem to niecałe 40 minut. Pudełko z babeczkami , wyniosło .. 5 zł? A ile radości! Następnym razem , zrobię je z kremem... oczywiście kolorowym .. barwniki w ruch!









2 komentarze:

  1. o jprdl. ale gówno xd naprawdę cudne Ci to wyszło. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. 40 year old Executive Secretary Jamal Gudger, hailing from Noelville enjoys watching movies like Stargate and Handball. Took a trip to The Sundarbans and drives a Ferrari 275 GTB/4. zbadaj strone

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884