O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2012

 Mini haul na dzisiaj! Nic nowego nie pisałam, bo w sumie nie mam pomysłów na notki! Jakieś propozycje?
gg-5834884 , piszcie śmiało. Ale dzisiaj zakupy ubraniowe, powtórnie,ale już raczej ostatni raz w najbliższych miesiącach. 
W następnej notce  recenzja.


Szpilki CCC
 cena: 59,90




 Bokserka  h&m 
cena: przecena z 49,90 na 20 zł
Każda bluzka w kwiatki lub paski którą zobaczę
 z fajną ceną musi być moja!
Poza tym... te guziczki na dekoldzie! <3


 T-shirt New Yorker 
cena: przecena z 39,99 na 19 zł
Wchodzę,,, i   pare wieszaczków z bluzkami,spodenkami i sukienkami na przecenie...
 no to co... wybieram! I oto takim sposobem, tiszert z ciekawym napisem wpadł w me posiadanie.

Przepraszam, za tylko jedno zdjęcie, ale je robiłam jako ostatnie i zrobiłam jedno i padła bateria! :D




 Sukienka New yorker 
cena: przecena z 139,00na 19,95 zł
MMM.. lubię takie duże przeceny!
Również wisiała na tym wieszaku, co bluzka wyżej.
Kolor to taki bardziej lawendowy niż bardziej niebieski.




 Zakup z którego najbardziej się cieszę:







 Torebka  h&m 
cena: 79,90
Od dawna takiej szukam. Była jeszcze taka zielona i pomarańczowa.
Brązowych zostało u mnie malutko, i dobrze, przynajmniej mniej osób będzie mieć! :D
Mieści format a4 i trochę większy, więc nawet do szkoły idealna.
Jest na magnes, a te paski tylko do ozdoby, a to nawet lepiej, bo zanim te paski się odepnie
 to trochę czasu minie . KOCHAM CAŁYM SERCEM <3



Koniec zakupów. Współczuję wam, że czytacie moje rozczulenia, 
na temat kochania ubrań, w tym przypadku też torebki. Jak też wspominałam, czekam na propozycje notek!


a teraz powracam, to przekąsania ciasta bananowego<3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884