O czym chcesz więcej notek?

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 lutego 2012

HAUL!

 Wczorajsze zakupy przedstawiały się bardziej obiecująco, ale nie jest źle.
Są to głownie kosmetyki. Niedługo ( wciągu najbliższych 3?4?2? dni )  Wybieram się na zakupy UBRANIOWE! Wierzcie mi, że będzie co oglądać, bo jest dużo dużo żeby do kupienia.
Mój portfel przejdzie anoreksję! ;D





Chustka C&A  , z 25zł na 15 zł .

 Gumka z wstążką,  będę ją wykorzystywała na koki ;)
Drogeria 4 zł



 Szamponetka - rudy 
Drogeria  Joanna 4 zł
Kupiłam ją z myślą o pasemkach na grzywce.


Lusterko, do torebki ;D
Drogeria  5 zł





Eveline, Gigantic Volume (Tusz pogrubiający do rzęs)

Drogeria 12 zł


Lakier essense  
Rossman - 5 , 49 sztuka
Kolory: 
Lekki róż z brokatem - 04 ( space queen)
Pomarańczowy brąz - 64 ( be optimistic! )


Smart girls 
Pepcko :d - 5 zł sztuka 
Kolory:
Złoty - 43
Malinowy - 78

( za dużego wyboru nie było, był jeszcze srebrny, czerwony, biały , fioletowy , przezroczysty
ale skusiła mnie cena ;) )

 
Złoty na paznokciu  ;d 
ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM LAKIERZE!
Błyszczyk eveline 3d slik effect
Rossman - 6 zł
Kolorek : 83



Ruby Rose, Beauty Eyeshadow Kit HB-348 (Paleta 48 cieni)

 Rossman - 20 zł



To na dzisiaj koniec haul`u kosmetycznego(?), niedługo typowo ubraniowy.Pozdrawaim ;)

2 komentarze:

  1. Czy ten błyszczyk długo się trzyma? i czy jest klejący? ;) bo własnie wybieram się do Rossmanna jutro a poluje na jakiś ładny;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ta seria, ma bardzo tanie błyszczyki, dosyć klejące.. żeby ładnie wyglądały na ustach, nakładam bazę pod błyszczyk :D
    moją bazą, jest pomadka na bazie wazeliny ;)
    i na to nakładam ten błyszczy i wygląda to od razu lepiej.
    Jak chcesz wziąć jasny kolor, to będzie trzeba dużo nakładać żeby był coś widać.
    Polecam ci kolor 36. Naturalny, lekko błyszczący i wygląda świeżo.

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się chociaż imieniem, chcę wiedzieć z kim mam przyjemność pisania ;)
pytania ? gg = 5834884